Keresőmarketing és kulcsszó kutatás

Keresőmarketing és kulcsszó kutatás!

 

A kulcsszó kutatás régóta fennálló gyakorlat, amely segít a vállalatoknak a keresőmotorok eredményeinek rangsorolásában vagy megjelenésében egy adott kifejezés értékének megítélésében. Ennek során az ötlet az, hogy a weboldalak optimalizálhatók bizonyos terminológiával, és végül megjelenhetnek a keresőmotorok első néhány oldalán.

Lényegében minden olyan kifejezés vagy kifejezés, amelyet a weben való kereséshez használnak, hozzá van rendelve egy olyan adatkészlethez, amelyet keresőcégek követnek, mint például a Google, a Bing és a Yahoo.

Ezek az adatok értékes információkat szolgáltatnak a marketingesek számára, például azoknak az eseteknek a számát, amikor egy szót vagy kifejezést havonta keresnek, és / vagy a kifejezéshez kapcsolódó verseny nagyságát.

Ha helyesen használják, akkor kétségtelen, hogy a kulcsszó-kutatás előnyös a márkák számára. Azonban a kulcsszókutatás valóban egyszerűbb, mint megtenni, különösen az egész iparág állandó változásán, a technológiai fejlődésen és a folyamatosan fejlődő piacon. Egészen őszintén szólva, lehet, hogy KIPUÁLT!

Tehát, amint ígértem, itt van egy lista, amely 25 olyan dolgot tartalmaz, amelyek személyesen kettős szempillantást okoztak. Itt megy!

1) A Google (és a Yahoo) r nem adja meg a keresési lekérdezések pontos adatait a webhelyének megtalálásához.

2) A földrajzi elhelyezkedés csak annyit jelent, hogy korlátozza az országot, nem az államot vagy a területet. Mert biztos vagyok benne, hogy a kaliforniai szókincs olyan gonosz, mint New England, ayuh?

3) Ha ugyanazt a szót nézi újra és újra, akkor elkezdi látszólag megvizsgálni, majd elkezd azon gondolkodni, hogy először beírta-e a helyes dolgot.

4) Ha a plurális forma (amely sokkal jobban illeszkedik a címedhez), akkor sokkal kisebb keresési volumene van, mint a nem többes számú verzió.

5) Ha olyan kifejezést ír be, amelyet valóban mindenki használ, csak annak megállapításához, hogy "0" havonta keresés. Aztán elkezdesz csodálkozni, hogy te vagy a furcsa.

6) 10 perc kulcsszavak kutatása után rájössz, hogy 15 excel dokumentum van nyitva.

7) Tökéletes kulcsszót találtál a tökéletes verseny és keresési mennyiséggel, csak annak megállapításához, hogy ez a márka vagy termék neve, amely uralja a Google első oldalát.

8) Mostantól működik az agyad :)

9) Ha megnézed a cég kulcsszó adatait, és rájösz, hogy milyen rossz a nézőid helyesírásra.

10) Végre rangsorolsz egy nagyon kemény kulcsfogalomhoz, és megtudod, hogy a rossz kulcsszóval dolgoztál.

11) Ha egy oldal egy tonna forgalmat hajt végre, és nem biztos benne, hogy a keresett kifejezés milyen nagyszerű eredményeket hoz.

12) Ha egy kifejezés egy másik változatát keresi, és a kulcsszóeszköz kiírja azokat a kifejezéseket, amelyeknek semmi közük sincshez, amit beírtál. Találd ki a rajztáblára!

13) Amikor valaki megkérdezi, hogyan működnek a kulcsszavak, és automatikusan lerázza az atlétikai lábbeli példáját anélkül, hogy kétszer is gondolkozna rajta.

14) Ez:

NB2

15) Ha ügyfele nem tartja magát a hosszútávú kulcsszavak fogalmának.

16) Ön elkezdi a gépelést-a-mondat-szerű

17) Vagy ez: "Italok munka után Tölgy 45 | Szerda"

18) A Google kulcsszótervezője megmarad a karbantartásért (MI !?)

19) Megkezdi az ideális kulcsszó beírását a kutatási eszközbe, és a versenytárs felugrik javaslatként.

20) Amikor a mindennapi életedet böngészi az interneten, és olyan blogbejegyzést találsz , amely olyan egyértelműen "kitöltött", olyan kulcsszavakkal, amelyeket egyszerűen nem tud tovább olvasni.

21) Amikor egy ügyféllel dolgozik, és azt mondják, hogy kulcsszókutatásra van szükség. Volt valaki 2002-ben néhány kifejezéssel, így csak használhatja ezt, ugye?

22) Az ügyfél meghallgatása azt mondja: "Beírtam a SEO-t a Google-ba, és nem jelent meg az első oldalon. Ez nem jelenti azt, hogy nem csinálja helyesen?

23) Amikor egy bizonyos kulcsszót tartalmazó oldal optimalizálását kéri, amely nem jelenik meg egyszer a tartalom egészében

24) A kulcsszóeszköz nem használ helyesírás-ellenőrzést