SEO Budapest
Mi az a SEO?
Sokan keresnek valamit az interneten egy olyan keresővel, mint a Google vagy a Bing. Ezeket a keresőmotorokat úgy tervezték, hogy különböző információkat használjanak fel a webhelyekről, hogy egy adott keresési lekérdezés eredményeinek listáját rangsorolják. A keresőmotorok meghatározzák, hogy melyik webhelyek valószínűleg relevánsak a keresési lekérdezés szempontjából, majd az eredményeket relevanciájuk szerint jelenítik meg.
Számos olyan tényező van, amelyek az internetes áruházban magasabbak lehetnek a keresési eredmények között:
- a más internetes oldalakra mutató természetes (nem fizetett vagy közösségi média) linkek számát
- a weboldal hatalma az elkötelezettségen és más tényezőkön alapul
- a domain nevének kora
- a webhelystruktúrát és a keresőmotorokhoz optimalizált tartalmat
Ha új az online értékesítés, akkor nehéz lehet sokat tennie az első három tényező. Ideje van ahhoz, hogy hírnevét felépíthesse a márka számára, és szerezzen más webhelyeket, hogy összekapcsolódjon a sajátjával. Hosszú távra tervezhet a tartalmi stratégiájában.
Rövid távon az online áruház forgalmának legegyszerűbb módja a tartalom optimalizálása, így a keresőmotor felismeri, hogy az releváns a termékekhez kapcsolódó lekérdezések szempontjából. Ezt értjük a SEO-en.
Alapvető lépések
A keresőmotorok online áruházának optimalizálása érdekében néhány alapvető lépés követhető:
- Keressen olyan kulcsszavakat, amelyek relevánsak a termékeihez és a márkához. Milyen keresési kifejezéseket használ az ügyfelek az áruház megkereséséhez?
- Adja hozzá a kulcsszavakat a tartalomhoz, beleértve az oldalcímeket, a leírásokat és a képi alt szöveget.
- Győződjön meg róla, hogy az URL-címek és a fájlnevek megegyeznek a tartalommal.
- Adja hozzá a
sitemap.xml
Google Search Console-hoz, így az online áruház webhelye könnyen feltérképezhető és indexelhető.
- Hozzon létre olyan tartalmat, amely releváns a termékei számára, és ösztönözni más webhelyeket, hogy kapcsolódjanak vissza az online áruházhoz.
Az ezen szakaszban található többi cikkről a fenti lépésekről további információkat talál.
Beépített SEO-funkciók
Az online áruházak beszerzése SEO beépített és funkciói, amelyek segítenek a tartalom optimalizálásában. Egyes SEO-eket automatikusan gondoskodnak: az automatikusan generált kanonikus címkék kerülnek az oldalakra, hogy megakadályozzák a megismételt tartalmak megjelenését a keresési eredmények között, a webhelye sitemap.xml
és a robots.txt
fájlok automatikusan létrehozásra kerülnek, és a témák automatikusan generálnak cím címkéit, amelyek magukban foglalják a tárolónevet. Továbbá a témáknak meg kell felelniük a közösségi médiák összekapcsolásának és a megosztási lehetőségeknek annak érdekében, hogy megkönnyítsék az Ön áruházának forgalmazását.
Optimalizálja a tartalmat a egyedi beépített funkciók használatával:
- Módosíthatja a címcímkéket, a meta-leírásokat és a blogbejegyzések, weboldalak, termékek és gyűjtemények URL-címét.
- A szöveg alt szövegét szerkesztheti.