Keresőoptimalizálás profiktól
7 tényezők,amit fontos tudni a Seoról
A bejövő linkek az online marketing egyik legerősebb eszköze. Minden webhelyre mutató link átadja a webhelyére vonatkozó jogosultságot, ami a Google szemében hitelesebb és megbízhatóbb lesz. Minél magasabb a webhely észlelt jogosultsága, annál magasabb lesz a keresések rangsorolása, ami több forgalmat és a márka láthatóságát jelenti.
Szerencsére a Google óvintézkedéseket vezetett be annak biztosítására, hogy az összes kapcsolatot nem kezeljék egyenlően; ez egy jó dolog, mert ez azt jelenti, hogy nem tudsz levélszemetet küldeni az interneten keresztül a rangsor manipulálásához anélkül, hogy Google-büntetést kapna . Legtöbbünk gyorsan meg tudja ítélni, hogy a kapcsolat "természetes"-e, vagy hogy spam, de a Google értékelési folyamata ennél sokkal árnyaltabb.
Tehát, hogy a Google pontosan értékeli-e a linkeket a rangsorolási algoritmusában? Hét fő tényező van ,ebből most négyet le is írok:
1. Forrás Hatóság
De ha tudsz kapni egy kapcsolatot egy jól ismert online publikációval, mint például a The Huffington Post , sokkal több hasznot fogsz kapni a linkből. Nyilvánvaló, hogy minél hitelesebb a kapcsolat, annál nehezebb megszerzésre kerülne, ezért egyensúlyt kell fektetnie a leginkább kifizetődő és az Ön számára ténylegesen rendelkezésre álló eszközök között.
2. Nofollow
Van egy kivétel a hatósági szabálytól: a nofollow tag . A Google lehetővé teszi, hogy bizonyos hivatkozásokat a HTML kódban "rel = nofollow" jelöljön meg annak jelzésére, hogy nem kell feltérképezni, követni vagy a mulasztási hatóság eszközeként használni.
Leggyakrabban a kiadók használják annak biztosítására, hogy hatóságuk ne sérüljön a kimenő linkeken, amelyek megkérdőjelezhető forrásokhoz vezetnek; Végül is a linkek valamilyen kétirányú utca. Ön is jelölheti saját linkjeit egy nofollow címkével, ha azt szeretné, hogy a kapcsolat létezés nélkül átadja a jogot más oldalakra.
Általában úgy gondolják, hogy ha egy hivatkozást egy nofollow címke jelez, a Google figyelmen kívül hagyja. Azonban számos tanulmány azt javasolta, hogy a nofollow linkeket a Google mindig ne hagyja figyelmen kívül , és hogy elegendő nofollow linkek valóban kulcsfontosságúak lehetnek a jó SEO számára .
3. Forrás relevancia
Vannak olyan bizonyítékok is, amelyek azt sugallják, hogy a kapcsolódási forrás relevanciája a Google értékelésében is fontos. Ha blogot tesz közzé arról, hogy nagyszerű hamburgert készít, és a büntetőjogi védőügyvéd oldalához kapcsolódik, jobb lenne, ha jó ok lenne rá. Ha kapcsolatba szeretne lépni azzal a webhelygel, hogy hogyan készíts el a legjobb összetevőket az étterembe, akkor több értelme lehet.
Azok a kiadók, amelyek számos témakörben közzéteszik a cikkeket, gyakran olyan kategóriás oldalakkal rendelkeznek, amelyek szegmentálják ezeket a témákat, és ezekben az esetekben fontos, hogy a hivatkozás a helyes aktuális kategórián belül legyen. A legfontosabb itt az, hogy meggyőződjünk róla, hogy a link logikus értelemben szolgál az olvasók számára.
4. Kontextuális relevancia
A linket körülvevő tartalom is fontos. A link előtti és utáni szöveg a hivatkozás céloldalaként kontextuális relevanciát jelent, amely segít a Googlenak meghatározni, hogy a kapcsolat hogyan kapcsolódik az adott tartalomhoz. Ez a hatás leginkább a mondatban található, amelyben a kapcsolat található, majd a bekezdés, amelyben lakik, majd a teljes cikk teste, amelyben lakik.