Keresőmarketing Budapest

Keresőmarketing lényege!

 

Mi a különbség a SEO és a SEM között?

A SEO növeli a webhely látogatóinak számát, ha a webhelyet a keresőmotor által visszaküldött eredményekre mutatják. A SEM internetes marketingnek tekinthető, amely növeli a webhely láthatóságát a szerves keresőmotorok eredményei és hirdetései révén. A SEM magában foglalja a SEO-t, valamint más keresési marketing taktikákat.

A keresőmotorok optimalizálása és a keresőmotorok marketingje zavaró koncepció lehet. Van még különbség köztük?

Mindkét kifejezést gyakran felcserélhető módon használják, ami még rosszabbá teszi a dolgokat. Fontos megérteni a különbséget a két kifejezés között, és hogy különböznek egymástól.

Ebben a bejegyzésben segítek tisztázni ezt a problémát olyan gyakran feltett kérdésekkel, amelyeket másoktól hallottam.

Milyen elemeket tartalmaz a SEO?

Amint azt fent említettük, a SEO két különböző tevékenységből áll.

On-Page SEO a következőket tartalmazza:

  • A szelektív kulcsszó beépítése természetes címkékbe, meta leírásokba, címsorcímkékbe, alt szövegbe stb.
  • A blogbejegyzések és az oldal másolata, amelyet írásban és minőségileg optimalizáltak
  • Tiszta és formázott oldal URL-ek
  • Optimalizált oldalbetöltési sebesség
  • A Google szerzői bejegyzése
  • Társadalmi megosztási integráció a tartalmadon belül
  • És még sok más!

Off-Page SEO a következőket tartalmazza:

  • Kiváló minőségű, természetes háttérkapcsolat-profil létrehozása (más, magas színvonalú / hiteles webhelyek természetesen kapcsolódnak webhelyéhez)
  • Társadalmi megosztási jelek
  • Társadalmi könyvjelző (Stumbleupon, Reddit)
  • A lista itt is megy!

Mi a keresőmarketing (SEM)?

A Wikipédia szerint "a keresőmotor-marketing az internetes marketing egyik formája, amely a weboldalak promóciójával növelte láthatóságát a keresőmotor eredményoldalain (SERPS) az optimalizálás és a hirdetések révén." Az SEM magában foglalja a SEO taktikákat, valamint számos más keresési marketinget taktika.

Milyen elemeket tartalmaz az SEM?

A keresőmotor-optimalizáláson kívül a SEM a fizetett keresés használatát is magában foglalja, például a fizetésenkénti (PPC) hirdetések és hirdetések használatát. A SEM szigorúan magában foglalja a PPC kampányokat és tevékenységeket, de ha SEO-t és fizetett keresést használ, akkor a SEM erőfeszítései közé tartozik.

Mi a fő különbség a SEO és a SEM?

A fő különbség a két kifejezés között az, hogy a keresőoptimalizálás egyszerűen a keresőmarketing egyik eleme. Mint már említettük, a SEM tartalmazza a fizetett keresés komponenseit, például a PPC-t és az SMM-t (social media marketing).

Fontos megjegyezni, hogy a SEO és a SEM kifejezéseket soha nem szabad felcserélni, mert bár kéz a kézben dolgoznak, nem ugyanaz a kifejezés.