Keresőmarketing Budapest
Keresőmarketing lényege!
A keresőmotorok optimalizálása és a keresőmotorok marketingje zavaró koncepció lehet. Van még különbség köztük?
Mindkét kifejezést gyakran felcserélhető módon használják, ami még rosszabbá teszi a dolgokat. Fontos megérteni a különbséget a két kifejezés között, és hogy különböznek egymástól.
Ebben a bejegyzésben segítek tisztázni ezt a problémát olyan gyakran feltett kérdésekkel, amelyeket másoktól hallottam.
Milyen elemeket tartalmaz a SEO?
Amint azt fent említettük, a SEO két különböző tevékenységből áll.
On-Page SEO a következőket tartalmazza:
- A szelektív kulcsszó beépítése természetes címkékbe, meta leírásokba, címsorcímkékbe, alt szövegbe stb.
- A blogbejegyzések és az oldal másolata, amelyet írásban és minőségileg optimalizáltak
- Tiszta és formázott oldal URL-ek
- Optimalizált oldalbetöltési sebesség
- A Google szerzői bejegyzése
- Társadalmi megosztási integráció a tartalmadon belül
- És még sok más!
Off-Page SEO a következőket tartalmazza:
- Kiváló minőségű, természetes háttérkapcsolat-profil létrehozása (más, magas színvonalú / hiteles webhelyek természetesen kapcsolódnak webhelyéhez)
- Társadalmi megosztási jelek
- Társadalmi könyvjelző (Stumbleupon, Reddit)
- A lista itt is megy!
Mi a keresőmarketing (SEM)?
A Wikipédia szerint "a keresőmotor-marketing az internetes marketing egyik formája, amely a weboldalak promóciójával növelte láthatóságát a keresőmotor eredményoldalain (SERPS) az optimalizálás és a hirdetések révén." Az SEM magában foglalja a SEO taktikákat, valamint számos más keresési marketinget taktika.
Milyen elemeket tartalmaz az SEM?
A keresőmotor-optimalizáláson kívül a SEM a fizetett keresés használatát is magában foglalja, például a fizetésenkénti (PPC) hirdetések és hirdetések használatát. A SEM szigorúan magában foglalja a PPC kampányokat és tevékenységeket, de ha SEO-t és fizetett keresést használ, akkor a SEM erőfeszítései közé tartozik.
Mi a fő különbség a SEO és a SEM?
A fő különbség a két kifejezés között az, hogy a keresőoptimalizálás egyszerűen a keresőmarketing egyik eleme. Mint már említettük, a SEM tartalmazza a fizetett keresés komponenseit, például a PPC-t és az SMM-t (social media marketing).
Fontos megjegyezni, hogy a SEO és a SEM kifejezéseket soha nem szabad felcserélni, mert bár kéz a kézben dolgoznak, nem ugyanaz a kifejezés.